Inisiatif

Peristiwa
13/7/23

Sanusi nak hina saya itu tidak mengapa

Jelajah MADANI DUN Bukit Melawati & DUN Permatang

Sanusi nak hina saya itu tidak mengapa. Saya sudah arif benar dengan taktik Perikatan Nasional dan PAS yang tidak mampu lawan hujah, hanya mampu hina fizikal sahaja. Tapi menghina dan mempersoal kewibawaan serta institusi kesultanan Selangor itu biadab dan celupar. Kalau dengan DYMM Sultan Selangor pun mereka tidak peduli, sanggup celupar dan biadab, adakah mereka akan hormat keharmonian dan perpaduan rakyat Selangor yang hidup aman damai selama ini? Adakah mereka akan hormat penjawat awam dan anak muda? Mereka hanya gilakan kuasa, berpolitik sepanjang masa. Insya-Allah 12 Ogos ini orang Melayu di Selangor akan ajar para penderhaka dan pengkhianat ini ! 🔴🟡 Pilih Perpaduan Demi Kestabilan dan Kemakmuran Selangor #KitaSelangor #ArusMerahKuning #PerpaduanSelangor

Posted by Amirudin Shari on Thursday, July 13, 2023

Sanusi nak hina saya itu tidak mengapa. Saya sudah arif benar dengan taktik Perikatan Nasional dan PAS yang tidak mampu lawan hujah, hanya mampu hina fizikal sahaja.

Tapi menghina dan mempersoal kewibawaan serta institusi kesultanan Selangor itu biadab dan celupar.

Kalau dengan DYMM Sultan Selangor pun mereka tidak peduli, sanggup celupar dan biadab, adakah mereka akan hormat keharmonian dan perpaduan rakyat Selangor yang hidup aman damai selama ini? Adakah mereka akan hormat penjawat awam dan anak muda? Mereka hanya gilakan kuasa, berpolitik sepanjang masa. Insya-Allah 12 Ogos ini orang Melayu di Selangor akan ajar para penderhaka dan pengkhianat ini !

Pilih Perpaduan Demi Kestabilan dan Kemakmuran Selangor

#KitaSelangor

#ArusMerahKuning

#PerpaduanSelangor

Seterusnya
#KITASELANGOR
Daftar hari ini untuk dapatkan maklumat terkini terus ke e-mel anda
Terima kasih!
Anda telah didaftarkan untuk menerima makluman dan maklumat terkini.
Maaf! Ada ralat.