Inisiatif

Peristiwa
28/7/23

Bersama penduduk Taman Keramat

Taman Keramat

Alhamdulillah, bersama penduduk Taman Keramat yang telah diberi kelulusan oleh Kerajaan Negeri bagi permohonan hak milikan tanah mereka. Pada hari sama, saya bersama warga Majlis Perbandaran Selayang untuk meneliti perumahan penjawat awam yang bakal dibina di tanah milik Kerajaan Negeri. Kemudian saya solat Zohor di bersama warga Kampung Sungai Chinchin, Gombak sebelum mengemaskini perkembangan pembinaan baru Masjid Kg Sungai Chinchin dengan kos RM15 juta. 🔴🟡 Pilih Perpaduan Demi Kestabilan dan Kemakmuran Selangor #KitaSelangor #ArusMerahKuning #PerpaduanSelangor #Gombak

Posted by Amirudin Shari on Friday, July 28, 2023

Alhamdulillah, bersama penduduk Taman Keramat yang telah diberi kelulusan oleh Kerajaan Negeri bagi permohonan hak milikan tanah mereka.

Pada hari sama, saya bersama warga Majlis Perbandaran Selayang untuk meneliti perumahan penjawat awam yang bakal dibina di tanah milik Kerajaan Negeri.

Kemudian saya solat Zohor di bersama warga Kampung Sungai Chinchin, Gombak sebelum mengemaskini perkembangan pembinaan baru Masjid Kg Sungai Chinchin dengan kos RM15 juta.

Pilih Perpaduan Demi Kestabilan dan Kemakmuran Selangor

#KitaSelangor

#ArusMerahKuning

#PerpaduanSelangor

#Gombak


Seterusnya
#KITASELANGOR
Daftar hari ini untuk dapatkan maklumat terkini terus ke e-mel anda
Terima kasih!
Anda telah didaftarkan untuk menerima makluman dan maklumat terkini.
Maaf! Ada ralat.