Inisiatif

Peristiwa
31/7/24

Art Of Speed 2024

@amirudinshari Kagum dengan kejayaan usaha peminat motor tempatan ketika berkunjung ke Art of Speed Malaysia (AOS) 2024. Budaya dan kesenian ‘custom motor scene’ kita sememangnya sangat unik sehingga menarik perhatian komuniti antarabangsa. Tahun ini lebih menarik apabila semangat ‘anti-violence’ turut dilaungkan melambangkan keprihatinan komuniti ini terhadap tragedi buruk yang pernah menimpa Saudara Faisal Halim serta industri bola sepak tempatan. Syabas semua! ✌🏼 #AOS2024 #KitaSelangor @Art Of Speed Malaysia @Selangor FC ♬ original sound - Amirudin Shari

Kagum dengan kejayaan usaha peminat motor tempatan ketika berkunjung ke Art of Speed Malaysia (AOS) 2024. Budaya dan kesenian ‘custom motor scene’ kita sememangnya sangat unik sehingga menarik perhatian komuniti antarabangsa.

Tahun ini lebih menarik apabila semangat ‘anti-violence’ turut dilaungkan melambangkan keprihatinan komuniti ini terhadap tragedi buruk yang pernah menimpa Saudara Faisal Halim serta industri bola sepak tempatan.

Syabas semua! ✌🏼

#AOS2024
#KitaSelangor

Seterusnya
#KITASELANGOR
Daftar hari ini untuk dapatkan maklumat terkini terus ke e-mel anda
Terima kasih!
Anda telah didaftarkan untuk menerima makluman dan maklumat terkini.
Maaf! Ada ralat.