Inisiatif

Terkini
1/8/23

Pangsapuri Permai dan Kampung Indian Settlement

Di Pangsapuri Permai dan Kampung Indian Settlement saya tekankan kepentingan memilih pemimpin yang telah terbukti dan teruji. Bukan hanya sekadar slogan syok sendiri panggil diri dia best tapi yang sentiasa bekerja dan berkhidmat untuk rakyat. Ada pemimpin dia sibuk main politik, sibuk jatuhkan kerajaan sampai dia tak hadir sidang dewan negeri, kemudian dia lari tempat lain dan pura pura bersihkan diri seperti biawak salin kulit. Inilah spesis mereka yang ada dalam Perikatan Nasional. 🔴🟡 Pilih Perpaduan Demi Kestabilan dan Kemakmuran Selangor #KitaSelangor #ArusMerahKuning #PerpaduanSelangor #SungaiTuaUndiTiga

Posted by Amirudin Shari on Tuesday, August 1, 2023

Di Pangsapuri Permai dan Kampung Indian Settlement saya tekankan kepentingan memilih pemimpin yang telah terbukti dan teruji. Bukan hanya sekadar slogan syok sendiri panggil diri dia best tapi yang sentiasa bekerja dan berkhidmat untuk rakyat.

Ada pemimpin dia sibuk main politik, sibuk jatuhkan kerajaan sampai dia tak hadir sidang dewan negeri, kemudian dia lari tempat lain dan pura pura bersihkan diri seperti biawak salin kulit.

Inilah spesis mereka yang ada dalam Perikatan Nasional.

Pilih Perpaduan Demi Kestabilan dan Kemakmuran Selangor

#KitaSelangor

#ArusMerahKuning

#PerpaduanSelangor

#SungaiTuaUndiTiga

Seterusnya
#KITASELANGOR
Daftar hari ini untuk dapatkan maklumat terkini terus ke e-mel anda
Terima kasih!
Anda telah didaftarkan untuk menerima makluman dan maklumat terkini.
Maaf! Ada ralat.